OPSLAGSTAVLEN

DSRS har lanceret ”Book en Søhelt”, hvor man kan booke en frivillig fra den lokale redningsstation til at komme og holde foredrag i de sejlklubber, der har interesse heri.

Foredragene er målrettet både nye og mere erfarne sejlere – og giver en lejlighed til at få talt
sammen om sikkerhed generelt, samt giver et godt indblik i DSRS' aktivitetert og indsatser.

Repræsentanter fra stationen i Rudkøbing kommer til Lundeborg Sejlklub torsdag den 24.
marts - og med i deres foredrag er blandt andet de emner, der har præget aktionerne i det
forløbne år. Det er emner som motorhavarier og grundstødninger – og hvad man som sejler
kan og bør gøre på forhånd for at minimere risikoen for at få brug for assistance på havet.

Forebyggelse er som altid bedst, og her kan et foredrag fra DSRS være det, der redder
kommende sejlere fra at komme i havsnød.

En god forberedelse til en sikker sejlsæson.

Tilmelding nødvendig af hensyn til den begrænsede plads (maks 30) i klublokalet
Til: